Fangstrapporter

Vi gæstede for 14 år i træk Møns kyster og igen var basecamp Peters sommerhus på Råbylille strand. Jonas, Johnny og undertegnede tog derned fredag dagen før ”kampstart” for lige at få banket rusten af krogene. Vi lagde godt ud 3 fisk blev landet fredag og vi havde flere kontakter. Fredag aften tryllede Johnny hotdogs frem jeg måtte kapitulere ved hotdog nr. 2. Kasper kom sent fredag så han kunne være kampklar til lørdag morgen. Vi kunne reelt kun fiske fra Klintholm havn til Oddermose grundet den hårde Østen vind men pyt skidt vi er ikke sofa fiskere så vi gav den gas. Lørdag morgen fik jeg en 52 cm fisk som gav en fin fight, Jonas og Johnny fik også fisk, Kasper trak en nul bon. Kl. 900 mødtes vi til morgenmad og kl. 10 var vi ude og fiske igen. Jeg havde en rigtig fin fisk på som jeg desværre tabte 3-5 meter fra stangspisen det havde nok været tæt på min PR eller lige over desværre.
Flemming kiggede forbi lørdag eftermiddag og fiskede øst for Klintholm havn uden resultat.
Om aftenen tryllede Jonas med Chili gryde og der blev hygget med øl og vin samt diverse Youtube/ChomeCast streamede fiskefilm.
Søndag morgen kl. 0500 blev taktikken diskuteret og jeg dummede mig desværre ved at køre til Madses klint og det kostede for meget tid, men det var nok i håbet om at fiske på ufisket vand. Kl. 0830 mødtes vi til morgenmad og en status. Kl. 930 var vi afsted igen. En 50 CM ørred tog min ophænger og det var den sidste ørred for mit vedkommende. Kasper, Johnny og Jonas trak nulbon.

Tur status

Mikkel - 2 fisk 52 cm (6s+1f+2d = 9 point)
Jonas - 2 fisk (4s+1f+2d = 7 point)
Johnny - 1 fisk (3s+2d point)
Flemming - 0 fisk (2d point)
Kasper - 0 fisk (2d point)